Bizim Türkülerimiz

11 Mayıs 2009 Pazartesi

Latif Doğan - Bitane




Hangi günüm varki sensiz gün diye,
Hangi canım varki sensiz can diye,
İçerimi parçalıyor hasretin
Ben kendime sensiz nasıl ben diyem?

Gökyüzüne bakarmısın oy oy bitane?
Yeryüzünde bu alemde sen bitane
İnan benim kalbim olsa yüzbin tane
Haykırırdı çığlık çığlık sen diye.

Gülüm sensiz dünya bana dar diye,
Kulaklarım sağır gözüm kör diye,
İçerimi parçalıyor hasretin,
Gelde sensiz sefil halim gör diye.
İçerimi parçalıyor hasretin,
Gelde sensiz mecnun halim gör diye.

Gökyüzünde bakarmısın oy bitane
Yeryüzünde bu alemde sen bitane
İnan benim kalbim olsa yüzbin tane
Haykırırda çığlık çığlık sen diye.

ŞİİRİ:

Sen sen unutma benim gönlüm,
Sen unutma benim yüreğim,
Sen unutmaki benim sevdam.sın
Sen benim yüreğimde yanan
Sen benim damarımda akan tek kanımsın.
Çünkü sen benim gönlümdeki tek sevdamsın
Gökyüzüne bakarmısın ay,ay, bitane
Yeryüzünde bu alemde sen sen bitane
İnan benim kalbim olsa yüz yüzbin tane
Haykırırdı çığlık çığlık sen sen diye.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder