Bizim Türkülerimiz

1 Haziran 2009 Pazartesi

Fatih Kısaparmak - Üzüm Karası Gözlerin



Hiç kimse senin kadar sevilmedi
Aklımı firara vemişim zaten
Bir siiri kıskandıran gözlerinle
Yak beni

Yıllar gecti unutmadım
Unutmadım aklımda
Yasananlar bir tarafa
Ogüzelerin saklımda

Yıllar gecti unutmadım
Unutmadım aklımda
Yasananlar bir tarafa
Ah ogüzelerin saklımda

O gidiş ayrılıktan daha bir zordu
Bu gizli sessiz veda inan cok koydu
Kimbilir kaç yıl gecti
Kaç sene oldu
Unuttamadım afedemedim

Seni nasıl sevmeşim
Neler neler vermişim
Su yollara düsmüsüm
Gelde kurtar beni

Seni nasıl sevmeşim
Neler neler vermişim
Su yollara düsmüsüm
Gelde güldür beni

Üzüm karası gözlerin
Öldürür beni
Kursun yarası sözlerin
Süründürür beni

Yıllar varki yüreğimde gittiğin gün kanıyor
Üzüm karası gözlerin hasreti yanıyor
Yıllar varki yüreğimde gittiğin gün kanıyor
Ogüzel gözlerin hasreti ta suramda yanıyor

Sen benim ilk göz ağrım ilk yanılısım
Sen benim aldanısım aşkta yanlısım
Çekip gittiğin günden beri yanmısım
Unutamadım afedemedim

Seni nasıl sevmesim
Neler neler vermişim
Su yollara düsmüsüm
Gelde kurtar beni

Seni nasıl sevmesim
Neler neler vermişim
Su yollara düsmüsüm
Gelde güldür beni

Üzüm karası gözlerin
Öldürür beni
Kursun yarası sözlerin
Süründürür beni

Büzları üsüten boskura yazdım
Ve denizden yeni cıkmıs rüzgarlarla geldim
Kurudalları bastıkca kırılan eylül
Üzüm karası bir hasrette soyunmusken dökülmüsken
Kursunlara dizilirken susus denizler
Kapattım penceresini ömrümün
Çektim perdesini
Hazırım
Yak beni

Üzüm karası gözlerin
Öldürür beni
Kursun yarası sözlerin
Süründürür beni

Öldürür beni

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder