Bizim Türkülerimiz

23 Şubat 2012 Perşembe

Kıvırcık Ali - Anlatamadım




Ben Bu Aşkın Acısını
Yüreğimin Sancısını
Gizli Döktüm Gözyaşımı
Kimselere Diyemedim
Benim Derdim Soyka Derdim
Benim Derdim Zalım Derdim
Ana Dedim Çok Ağladım
Baba Dedim Çok Yalvardım
Gardaşlara Çok Söyledim
Ama Ben Derdimi Ahhh Atamadım
Ana Dedim Çok Ağladım
Baba Dedim Çok Yalvardım
Gardaşlara Çok Söyledim
Ama Ben Derdimi Anlatamadım
Dağlarda Dolandım Durdum
Yollarda Söyledindim Durdum
Yüreğime Kilit Vurdum
Ben Derdimi Anlatamadım
Benim Derdim Zalım Derdim
Benim Derdim Soyka Derdim
Ana Dedim Çok Ağladım
Baba Dedim Çok Yalvardım
Gardaş Dedim Çok Söyledim
Ama Ben Derdimi Anlatamadım
Ana Dedim Çok Ağladım
Baba Dedim Çok Yalvardım
Gardaşlara Çok Söyledim
Ama Ben Derdimi Anlatamadım Off
Ana Dedim Çok Ağladım
Baba Dedim Çok Yalvardım
Gardaşlara Çok Söyledim
Ama Offf Offf
Ana Dedim Çok Ağladım
Baba Dedim Çok Yalvardım
Gardaşlara Çok Söyledim Ama
Ben Derdimi Anlatamadım

1 yorum: